Direktlänk till inlägg 29 april 2010

SkogsValle och TrädgårdsValle

Av Valle Vagabond - 29 april 2010 21:58

Skogen har torkat upp och jag bara älskar att springa omkring där. Världens finaste Valle är jag ju i skogen. Min M. säger att det är stor skillnad på mig i år, mot förra året, för nu kan jag njuta av att ligga i trädgården också, medan hon stökar runt i planteringarna. Så ALLT är bra med mig. Det känns skönt ... ;-)

Imorgon är min M. ledig. Undrar vad vi ska hitta på då ...

 
 
Rudi

Rudi

29 april 2010 22:28

Ja, visst får man spring i benen när våren kommer. Hoppas att ni får en rolig ledig dag i morrn. Min matte var ledig med mig hela dagen idag, och det var kul!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Wille

Wille

30 april 2010 01:11

Tassar bara tyst in en sväng och vill önska dig en fin valborgsmässoafton !
Natti Natti

http://willebus.bloggagratis.se

 
Snygg-Göte von Fornborgen

Snygg-Göte von Fornborgen

30 april 2010 16:33

Skulle bara säga trevlig valborg Valle.
Kram från Colliepojken!!!

http://colliepojken.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Valle Vagabond - 18 juli 2010 20:45

Ooops. Glömmer av mina obligations ... Har visst inte rapporterat något på bloggen sedan midsommar ... Sorry kompisar!   Här i Valleland är det mycket utomhustillvaro i juli. Jag sitter inte inne med tassarna på tangentbordet särskilt ofta, men l...

Av Valle Vagabond - 29 juni 2010 22:24

Nu var det längesedan jag var härinne på min egen blogg och nosade. Har haft fullt upp med annat. Gäster nämligen! M:s barnbarn från Småland.        De gillar hundar. Och de gillar mig! Jag har fått klappar och midsommarkrans runt halsen och ...

Av Valle Vagabond - 17 juni 2010 22:24

Det händer mycket nu i Valleland. Hit kommer en snickare var och varannan dag och bygger altan och lite annat i trädgården. Jag ligger på min bro och bevakar att det går rätt till och att han jobbar bra! Snyggt ska det ju bli. Och det blir det ocks...

Av Valle Vagabond - 10 juni 2010 16:45


Jag har en favoritplats numera. På bron. Här älskar jag att vara. Här kan jag sova, vila och spana in alla som går förbi Vallehuset. Min M. brukar ha dörren öppen så att hon hör mig inifrån. Som idag, när hon ligger sjuk. Då hör hon hur det ra...

Av Valle Vagabond - 8 juni 2010 16:30

Vanligtvis går vi LÅNGA promenader, M. och jag. Antingen i skogen eller på byavägarna. Nu är det bra om  hon har med sig vattenflaska med skål till mig också, för det är rätt så varmt ...        Och man kan bli törstig efter att ha passerat kor...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards