Direktlänk till inlägg 14 juni 2009

Det regnar

Av Valle Vagabond - 14 juni 2009 15:18

Undrar vad som ska hända idag egentligen ...

 

 
 
Tuna

Tuna

14 juni 2009 15:26

Här är också blött. Jag vill inte gå ut såna dagar. Jag strejkar mer eller mindre.

http://tuna.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Valle Vagabond

14 juni 2009 17:08

Jag har nyss varit ute med min M. i skogen i alla fall. Där var det sjöar på stigarna ... Och floder i dikena ....

 
Gazton

Gazton

14 juni 2009 20:06

Ja du....det som händer är att det kommer ner regn regn och åter regn.

http://gaztons.wordpress.com

 
Myrra

Myrra

14 juni 2009 20:16

Ja, oj vad det har regnat! Det tar visst aldrig slut! Men det blir mycket vatten i bäcken så det finns en del bra saker med regn också!:)

http://hundenmyrra.blogspot.com

 
Ingen bild

Valle Vagabond

14 juni 2009 20:49

Min M. trodde att jag skulle hoppa i och simma i diket idag, för det var MASSOR av vatten där ....
Men icke! Jag badar bara om jag är varm. Och det är jag inte i denna kyla.

 
Ingen bild

malte o snoki

15 juni 2009 11:39

fy sicket väder vi haft men idag skiner solen här fast det är brrr kallt!

 
Ville

Ville

16 juni 2009 09:25

Hejsan hoppsan Valle. Hoppas du inte regnar bort i det tråkiga vädret. Här lyser solen och jag njuter av att vara hemma igen. Såg du att jag träffade Tuna på min resa....vilken pingla hon var och goa pussar hade hon ;)Min Liza var en konon tjej åxå och Sigge en kul kille men vi svor åt varandra, jag tror han tyckte jag var för snygg i verkligheten ;)
Ha en bra dag Valle killen så hörs vi igen

http://marno.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Valle Vagabond

16 juni 2009 12:22

Hej Ville!
Kul att höra att du haft det bra och att solen skiner igen på dig. Det gör den på mig med. Jag ska berätta mer ikväll, men nu måste M. åka till sin arbetsträning och jag ska sova ett tag ...

 
Ingen bild

malte o snokis

17 juni 2009 08:49

här regnar inte men det är ganska kallt o blåsigt... vi hållar tassarna att det ska bli varmt o soligt nu så vi kan få ligga på altaner o slöa i solen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Valle Vagabond - 18 juli 2010 20:45

Ooops. Glömmer av mina obligations ... Har visst inte rapporterat något på bloggen sedan midsommar ... Sorry kompisar!   Här i Valleland är det mycket utomhustillvaro i juli. Jag sitter inte inne med tassarna på tangentbordet särskilt ofta, men l...

Av Valle Vagabond - 29 juni 2010 22:24

Nu var det längesedan jag var härinne på min egen blogg och nosade. Har haft fullt upp med annat. Gäster nämligen! M:s barnbarn från Småland.        De gillar hundar. Och de gillar mig! Jag har fått klappar och midsommarkrans runt halsen och ...

Av Valle Vagabond - 17 juni 2010 22:24

Det händer mycket nu i Valleland. Hit kommer en snickare var och varannan dag och bygger altan och lite annat i trädgården. Jag ligger på min bro och bevakar att det går rätt till och att han jobbar bra! Snyggt ska det ju bli. Och det blir det ocks...

Av Valle Vagabond - 10 juni 2010 16:45


Jag har en favoritplats numera. På bron. Här älskar jag att vara. Här kan jag sova, vila och spana in alla som går förbi Vallehuset. Min M. brukar ha dörren öppen så att hon hör mig inifrån. Som idag, när hon ligger sjuk. Då hör hon hur det ra...

Av Valle Vagabond - 8 juni 2010 16:30

Vanligtvis går vi LÅNGA promenader, M. och jag. Antingen i skogen eller på byavägarna. Nu är det bra om  hon har med sig vattenflaska med skål till mig också, för det är rätt så varmt ...        Och man kan bli törstig efter att ha passerat kor...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards