Alla inlägg den 30 maj 2010

Av Valle Vagabond - 30 maj 2010 22:12

Å det är så skönt! Livet ....

Jag är ute nästan hela dagarna nu, i sköna maj. I alla fall de dagar då det inte regnar. Och då M. eller H. är hemma. Idag till exempel har det varit en sån dag. Jag ligger och njuter på gräsmattan, innanför syrenhäcken, som just börjat blomma. Jag har haft besök av tonåringen också. Hon följde med mig och M. på skogspromenad.

Och så visade vi henne att det finns fina hus, med indragen el, i vår skog. Det skrattade hon gott åt!

       

Titta vilken fin liljekonvaljbukett hon plockade! Den skulle hon ta med hem till sin mamma, eftersom det visst är mammornas dag idag ...


Jag tycker att det är min dag jag! Min och min nya kompis dag.

Får jag lov att presentera min nya tik-kompis och granne - golden retrievern E:

Perfekt lekkompis med tjusiga skutt ...

H. sa att hon alldeles nyss har fått en massa priser på nån tävling för att hon är så fin. Det är väl klart! Jättefin är hon. Och snäll! Och så springer hon och leker så bra med mig. Jag ska gärna ge henne Valles-bästa-tik-kompis-priset. Japp. Det är just vad jag ska det.

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards