Direktlänk till inlägg 19 mars 2009

En sån dag

Av Valle Vagabond - 19 mars 2009 19:40

Min M. städar idag.

Jag får roa mig själv ....


 
 
Ville

Ville

19 mars 2009 20:08

Tacka din matte...min matte tycker att du är söt när du ligger där och vaktar dina lekisar när det städas. Jag brukar åxå göra så ;)
Jag är avundsjuk på ditt korvträd, berätta hur du hittade det...Snälla jag vet inte var jag ska leta.
Ville

http://marno.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Valle Vagabond

19 mars 2009 20:56

Har du inget korvträd?
Ta med dig din matte i kopplet och gå fram till närmsta träd. Och så sätter du dig och väntar. Sen ska du se att när din matte har kollat lite på trädet så .... Du kommer att hitta korv! Jag lovar!!!

 
Åsa

Åsa

19 mars 2009 21:41

Vackra fina Valle, du har så snälla ögon!
Nospussar från oss!

http://ettlitetkatteri.bloggagratis.se

 
Gazton

Gazton

19 mars 2009 22:44

Du skulle ha kommit hit istället =)...så kunde vi ha lekt. Matte gav fan i att städa idag, fast det ser ut som skit. =)

http://gaztons.wordpress.com

 
Hunden Liza

Hunden Liza

20 mars 2009 00:48

Asså när de där tvåbenta städar så är bästa man kan göra att rädda det som räddas kan av ens kära ägodelar. De kan vara ganska hänsynslösa när de plockar med dem. Typ stoppa ner allt man har i en korg och säga att det ska vara där och sånna saker. Värsta dåligt lixom.

http://hundenliza.blogspot.com

 
Ingen bild

Valle Vagabond

20 mars 2009 13:06

Tack, Åsa! du är nog söt du med tror jag.
Jag ska vila lite först Gazton, så kommer jag snart. Jag springer så fort jag kan ...
Jag vet Liza, de bestämmer väldigt mycket!!!

 
Ville

Ville

20 mars 2009 15:03

Wow.Valle...jag hitta korv. Värsta bra fast matte var lite osmidig men jag spelade med. (Finns på film på bloggen)
Bra tips iaf...
Ville

http://marno.bloggagratis.se

 
Myrra

Myrra

20 mars 2009 16:31

Suck! Samma här! Matte håller på med vårstädning och det städas lite här och där varje dag, bit för bit, hela huset. Nu är hon i a f klar för idag och det ska äntligen bli fest! Glad vårdagjämning!

http://hundenmyrra.blogspot.com

 
Timmy

Timmy

21 mars 2009 15:40

Timmy: Visst är det mysigt att gossa med ett mjukis djur... Du ser ut att njuta... Men det här med städning är trååååååkigt... Dom flänger ju så mycke fram och tillbaka...

Anneli: Nämen så söt du är Valle...

Kram och fortsatt mysig helg till er

http://varan-varld.bloggagratis.se

 
molle

molle

22 mars 2009 09:40

jasså du har roligt på tu man hand nu...
när min matte städar, brukar hon svepa med dammsugan över mig oxå...det är skönt tycker hjag

http://www.pillans.se

 
Tuna

Tuna

22 mars 2009 19:41

Jag håller mig undan när den där maskinen kommer fram. Den går nästan varje dag tror jag. Är det mitt fel tro...?

http://tuna.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte o snokis me matte

23 mars 2009 11:33

å valleponken vilken blick såna ögon....du e så go!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Valle Vagabond - 18 juli 2010 20:45

Ooops. Glömmer av mina obligations ... Har visst inte rapporterat något på bloggen sedan midsommar ... Sorry kompisar!   Här i Valleland är det mycket utomhustillvaro i juli. Jag sitter inte inne med tassarna på tangentbordet särskilt ofta, men l...

Av Valle Vagabond - 29 juni 2010 22:24

Nu var det längesedan jag var härinne på min egen blogg och nosade. Har haft fullt upp med annat. Gäster nämligen! M:s barnbarn från Småland.        De gillar hundar. Och de gillar mig! Jag har fått klappar och midsommarkrans runt halsen och ...

Av Valle Vagabond - 17 juni 2010 22:24

Det händer mycket nu i Valleland. Hit kommer en snickare var och varannan dag och bygger altan och lite annat i trädgården. Jag ligger på min bro och bevakar att det går rätt till och att han jobbar bra! Snyggt ska det ju bli. Och det blir det ocks...

Av Valle Vagabond - 10 juni 2010 16:45


Jag har en favoritplats numera. På bron. Här älskar jag att vara. Här kan jag sova, vila och spana in alla som går förbi Vallehuset. Min M. brukar ha dörren öppen så att hon hör mig inifrån. Som idag, när hon ligger sjuk. Då hör hon hur det ra...

Av Valle Vagabond - 8 juni 2010 16:30

Vanligtvis går vi LÅNGA promenader, M. och jag. Antingen i skogen eller på byavägarna. Nu är det bra om  hon har med sig vattenflaska med skål till mig också, för det är rätt så varmt ...        Och man kan bli törstig efter att ha passerat kor...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards