Alla inlägg den 1 december 2009

Av Valle Vagabond - 1 december 2009 13:52

  

Undrade just i morse, vad denna dag skulle ha att bjuda.

Jag tog med mig min M. ut strax före lunch.

Oj, vad glad hon blev idag, min lilla M. Ni skulle ha sett henne. Hon tog med sig kameran och allt. Bara för att solen sken och för att det kommit lite vitt på marken.

Vi gick iväg till skogen. Där luktade det spännande bland de frusna löven. Snön låg kvar på marken här också, men när vi kom in en bit i skogen, var det grönt.

Jag hittade blodpuddingsbitar här och var uppe på stenarna, och det smakade riktigt gott.

På vägen hem fick jag syn på stora traktorer på åkrarna.

De spred något slaskigt som luktade väldigt spännande ...

Jag blev så klart nyfiken, men min M. tyckte att jag skulle hålla mig på vägen och inte ge mig ut i kladdiga åkern. - Ok. Jag hör vad du säger, M.

Men nu har jag fått korn på något riktigt intressant ... - Jag har inte tid att lyssna på dig just nu, M.

- Du får vänta lite ...


Hehe .... Jag förivrade mig visst en smula. Sprang ut på åkern i alla fall och rullade runt av doftglädje ...


Min M. skulle absolut bestämma att det blev duschdags med schampo när vi kom hem. Ok då! Visst! Inte mig emot.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards