Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Valle Vagabond - 11 maj 2009 18:08

Vad tänker M. på egentligen? Jag har inte sett den minsta förberedelse för min stora dag. Jag ska bara be att få tala om att alla tänker på sig, det är bara jag som tänker på mig ....


Fast det finns undantag!

Det finns en riktigt, riktigt snäll kompis som jag har och hon tänker på mig. Hon till och med handlar ben och godis åt mig. Så gullig är hon - självaste Fru Filifjonk. Titta här får ni själva se!


Min M. har känt henne ganska länge i Bloggvärlden, för förut bloggade min M. som Fru Fundersam och då pratades de vid rätt ofta. Och jag har känt Filifjonkan ända sedan jag var en liten hundbebis.


Vet ni förresten att jag fyller år imorgon. Imorgon är det ett år sedan jag föddes i en lägenhet på Söder i Stockholm, tillsammans med mina sex syskon. Oj vad tiden går fort ....


Och tack Tuna också för din födelsedagshälsning!






Undrar jag vad M. och H. ska hitta på åt mig imorgon ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards