Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Valle Vagabond - 12 maj 2009 20:20

Titta vilken fin tårta jag fick på min 1-årsdag!


Torrfoder, korvsnuttar, blodpuddingstrekanter och äppelskivor .....

Mina favoriter!


H. och M. sjöng för mig och jag blev uppvaktad ordentligt. Jag fick en speciell leksak också, som jag ska berätta mer om en annan gång. Och så blev jag ju grattad av mina bloggkompisar. TACK alla go'a polare!!!!


Vad kul vi hade det på kalaset!!!

Jagade varandra, nospussades, brottades, skällde ....

Myrra, Mia och Ville och Marie och Liza och Filifjonkan och Hero, Cindy, Ricky, Nappe och Borzita och Torsten och Lena, Moa, Maiku och Kelu och M. och H. och Tuna och Gilla och Molle och Pillan och alla ni andra!

Jag såg allt att Snoken och Malte, Smilla och Sigge och Gazton sprang runt, runt också .... flås, flås. Härligt var det!


(Lite snål var jag ju, eftersom jag inte bjöd er på tårtan .... Men längst ner i detta blogginlägg kan ni se hur jag själv smaskar i mig hela härligheten!)


Men man måste ju borsta tänderna också efter snasket.

M. gav mig en JÄTTESTOR tandborste.


Aha. Det var ingen vanlig tandborste. Den gick också att äta ....


Kolla på mina filmer här nedanför, får ni se på födelsedagsfröjderna. (Klicka på de små bilderna så börjar filmerna spelas upp.)



 Filmen med födelsedagstårtan:

  (Klicka på bilden)

 Filmen med tandborsten som gick att äta:

(Klicka på bilden)


Nu är jag trött och somnar snart .....

Tack för idag!



Av Valle Vagabond - 12 maj 2009 10:04

Hörde just något ....

Var det Ville jag hörde yla?

Jag tror att mina kalaskompisar kommer nu, M.

Du får skynda dig att fixa tårta och duka, M. Jag vet att de är på väg allihopa. Jag sätter mig på bron och tar emot alla gratulanterna.

 

Valle fyller 1 år idag.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards