Alla inlägg den 15 september 2009

Av Valle Vagabond - 15 september 2009 21:11

Vilken tur!

Han kom hem igår kväll till slut, min H. (Trodde nästan att han flyttat men så var det ju inte. Han hade visst varit på Öland och målat golv.) M. och jag hämtade honom vid tåget och jag blev så glad att jag slickade honom på halsen och munnen och tvättade öronen på honom ordentligt. Han skulle ju känna sig välkommen!

Idag har han också kommit hem, efter jobbet. Som vanligt igen. Och nu grejar han med vardagsrummet igen. Slipar golvet och spelar radio ....


M. och jag har varit på solskenspromenad på för oss nya vägar. Alltid spännande med nya dofter, men lite läskigt när det kom två lösa gårdshundar ut från en gård och ville skälla ut mig där jag gick helt fredligt med M. på vägen.


M. var trött idag, så hon la sig i hammocken efter promenaden. Jag la mig i gräset nedanför och njöt av att ha sällskap ute. Och sedan kom min bäste hundkompis J. och hans matte på besök. Och jag fick leka en lång stund med J. också, så allt har varit toppen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards