Alla inlägg den 13 september 2009

Av Valle Vagabond - 13 september 2009 20:24

  

M. har duschat mig och klippt mina klor.

Borstat tänderna och borstat pälsen på mig.

Och smort in mina trampdynor.   

Här sitter jag och torkar i eftermiddagssolen.

  

Och kollar vem det var som just gick på vägen .....

Av Valle Vagabond - 13 september 2009 16:42

M. är ju knäpp. Först låter hon mig leka jättemycket med J. och gå på långa och roliga skogspromenader med J. flera gånger.... Och sedan tror hon att jag ska tycka att det är lika kul att gå bara med M. Men hur kul blir det om man jämför? Jag bara frågar. Det får hon ju fatta att jag vill vara med J. jämt!

Idag har jag varit med M. i skogen och i trädgården. Hon hämtar sin mat ute nuförtiden.

  

Och jag får faktiskt också smaka en och annan morot.

  

M. drar bara upp dem ur jorden och sköljer dem med vattenslangen i gräset! Smart.

Men till sist tröttnade jag på M:s grävande och sköljande ...

Och så smet jag iväg till J:s trädgård istället, för att leta efter min bästis.

Men han var inte där. Och fast jag blundade med öronen när M. ropade på mig, så hittade hon mig i alla fall. Hon kom efter och hämtade mig och så fick jag gå in och lägga mig. ORÄTTVIST!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards