Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Valle Vagabond - 7 mars 2010 22:58

M. och jag gick sexkilometersrundan på byavägarna i Valleland. Jag får gå i koppel hela vägen och klarar det bra numera fastän vi passerar skidåkare och skällande hundar, hästar och bilar. Ibland får jag sätta mig ner och vila och bara titta. Jag vill inte gå för nära hästarna, men titta på dem kan jag göra. Och de tittar på mig.

     

Sedan går vi vidare, M. och jag.

Vid bron över ån är vi nästan hemma igen. Där skummar vattnet fastän det är is runtomkring. Och titta, därborta klampar änderna omkring.

       

              

Av Valle Vagabond - 7 mars 2010 18:31

Jag fick en kommentar från min gamle kompis Kristian. Han undrade hur det var med mina syskon. Det undrar jag med! Är det någon av er alla som läser min blogg? När vi bodde tillsammans på Söder i Stockholm, där vi föddes, då hette vi ju Primus, Secundus (det var jag det), och så vidare fram till Septimus.

     

Septimus har jag träffat - klicka på bilderna här, så ser ni hur vi såg ut i somras när vi var tillsammans.  Men jag har inte träffat någon av de andra, eftersom jag missade återträffen för valpkullen.

Vore i alla fall kul om ni hörde av er ifall ni läser det här.

Och jättekul att du läser och skriver här också, Kristian.

Hur mår mamma Flisan?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards