Alla inlägg den 17 september 2008

Av Valle Vagabond - 17 september 2008 19:00

M. har tagit in krukor och hinkar idag, med en massa stora buskar i, med gröna bollar på.

Hon ställde dem på bänken vid fönstret i badrummet, säkert bara för att inte jag ska få tag i dem. Typiskt! Annars hade jag tänkt leka med dem och smaka på dem.


Annars har dagen varit full med lek och träning, inne och ute. M. klickar och klickar, varje gång jag tittar på henne, när vi är ute. Så jag tittar henne i ögonen så ofta jag kommer ihåg det, så att hon ska bli nöjd.


Och så har jag fått busa med min vän hanhunden J. och lekt lite lugnare ikväll med en liten, liten pussig tik, som heter B.


Nu blir det inte så mycket mer aktiviteter, eftersom både jag och M. är trötta på kvällarna. Men jag återkommer en annan dag.

 

God kväll!


Av Valle Vagabond - 17 september 2008 11:30

M:

Tassarna måste ju skötas.

 

Och Valle tvättar sig själv ganska bra, men jag brukar hjälpa honom med tassarna. Efter de långa promenaderna har jag nu börjat med  att hämta en liten bunke med ljummet vatten och doppar en tass i taget i bunken, innan jag torkar av tassen på handduken. Han är numera så fantastiskt samarbetsvillig och verkar t o m tycka att det ljumma vattnet är skönt.

 

Det är inte bara människor som njuter av fotbad ...

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards