Alla inlägg den 7 april 2009

Av Valle Vagabond - 7 april 2009 19:19

M:

Imorgon åker jag söderut ett par dagar. Valle ska få rå om sin husse alldeles själv. Och förmodligen har de inte tid att blogga när jag är borta, så jag önskar därför från oss tre, er alla  - hundar, mattar, hussar och andra - en fin början på påsken!


Och så återkommer jag om några dagar igen.

 

Av Valle Vagabond - 7 april 2009 18:56

Ingen snö alls i skogen.

Jag gick på den gröna mossan mellan de stora granarna och M. gick lös efter mig. Men när vi korsat gläntan (där jag rejsade en stund) och gått hela vägen genom den andra skogen, så ville hon att vi skulle koppla ihop oss igen. Så då gjorde vi det och gick med band mellan oss på vägen hem.


Sedan har M. plockat undan sparkarna och planterat penseer i krukor för att det ska bli påskfint.

Jag har suttit i kopplet och tittat på. Riktigt vilsamt faktiskt att se andra jobba. När hon började räfsa, la jag mig ner och slappade i gräset ....


Nu ligger jag i solstrimman på golvet inne.

Tror att det har blivit vår!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards