Alla inlägg den 29 april 2009

Av Valle Vagabond - 29 april 2009 22:21

Joorå.

Jag har fått passa huset idag med.

Men först gick M. och jag ut i skogen som vanligt.

Fast hon fick för sig att prova en annan stig. Och HEY! Långt in i mossig gammal gammal skog kom vi. Passerade jakttorn efter jakttorn. Och bäckar med gamla broar, Och stigen verkade vara från urminnes tider .... Gissa om den vindlade iväg.


M. började sjunga nåt om att "Vi har vare på turné och har komme lett på sne, är det ingen som kan säga var vi e ..."


Till sist kom vi i alla fall ut på en väg, men M. kände inte igen sig alls. Vi fick stoppa en bil och fråga damen som körde om var vi var. Hoppsan! M. fick veta hur vi skulle gå hem igen och det blev en lång promenix. Vi var ute och gick i två och en halv timmar.


Så när M. sedan åkte iväg för att jobbträna sov jag gott.

Jag säger som Tuna att det är ingen konst att passa hus när man får sova och gäspa och sträcka på sig och rulla ihop och sova igen. Hur skönt som helst faktiskt.


Nu ska jag ut och kvällsgå med H. innan vi alla ska gå och lägga oss för natten. God natt alla söthundar och mattar och hussar och Filifjonkor och andra kompisar!!!

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards