Direktlänk till inlägg 16 februari 2009

Annorlunda

Av Valle Vagabond - 16 februari 2009 20:45

Hmmm.

Min M. var borta idag!

Ja, jag fick ju gå en timme med henne på förmiddagspromenad, men sedan åkte hon iväg och kom inte hem förrän till kvällen! Vilken stil!!!

Fast H. har ju förstås varit hemma på eftermiddagen, så jag har ju inte varit ensam.

Men, ÄNDÅ!!!!

 
 
Bettan

Bettan

16 februari 2009 20:53

Det var inte schysst av henne!
Hoppas du får ett extra ben att gnaga på som tröst:)

http://coolbettan.blogg.se

 
Marie

Marie

16 februari 2009 23:10

Vilken fin bild! Kul att du är med i tävlingen hos mig. Lycka till!

Marie

http://hundblogg.bloggagratis.se

 
Kallas för smeden

Kallas för smeden

16 februari 2009 23:56

Med anledning av din kommentar hos filifjonkan så har jag varit här och läst en hel del och tittat på alla fina bilder. Då det var roligt att hälsa på dig ska jag inte vara oförskämnd och inte göra en kommentar. Tittar säkert in igen men då får du förlåta mig om jag inte gör någon kommentar. Har tillräckligt många bloggvänner jag ska hinna med!

http://bengtalfred.bloggagratis.se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

17 februari 2009 09:27

Heeeej Valle...men ååhhh stackars liten ser att du har längtanväntan framme...men snart så kommer hon skall du se. Du förstår att det är så ibland med de 2fotade att de måste iväg utan sina 4 fotade vänner. Men de återkommer alltid senare då.Puss på nosen Valle

http://filifjonkan-se.bloggagratis.se

 
Gazton

Gazton

17 februari 2009 09:35

Du borde få grisöra som tröst... stackars dig =/

http://gaztons.wordpress.com

 
Ingen bild

Valle Vagabond som suckar lite

17 februari 2009 10:15

Tack ska ni ha för medkänslan!!!!
Jag ska visst börja vänjas av med att alltid ha matte hemma hos mig. Vi får se hur hon tänker göra i vår, om hon ska åka ifrån mig några timmar varje dag, eller om det bara blir några gånger i veckan. Återstår att se ...

 
Smilla

Smilla

17 februari 2009 10:43

Jag och min matte ska åka bort i helgen.... Så min Husse får stanna hemma själv med syrran. Jag hoppas att vi ska till något trevligt SPA

http://lapptussen.blogg.se

 
Ingen bild

malte o snoken

17 februari 2009 13:18

hoppas du tog det lika coolt som du ser ut på bilden! puss på tjocktassen!

 
Sacco

Sacco

17 februari 2009 17:47

Hur kan husse och matte ha viktigare saker för sig än att umgås med oss? Ofattbart!

Bollen har vi fått i present men be matte göra en sökning på "boomerball" så dyker det upp ett antal träffar där man kan köpa den. Har haft väldigt roligt med den idag också!

http://www.bjorkmannarna.se

 
Sigge

Sigge

17 februari 2009 19:19

Passa huset är ett elände, jag vet.
Drabbar ju mej också ibland.
Tre timmar i skogen är ganska normalt för mej.
Minst två timmar varje dag o när det är vår, sommar eller höst kan det bli heldagar

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Borzita

17 februari 2009 22:43

Du, Valle, det är inget farligt när mattar försvinner, för de kommer alltid tillbaka. Trist, ja det är klart det är, men man kan ju passa på att sova litet. När min matte måste gå till det som heter jobbet, så säger jag hejdå i hallen, sen brukar jag vila. Och bara för att hon är borta så länge, så får vi en jättelång promenad varje dag (Hon kommer hem och tar ut oss på toa mitt på dagen bara). Nu har ju jag förståss mina kompisar också, men vi vilar allihopa när inte matte är hemma.

 
Åsa

Åsa

18 februari 2009 09:17

Jättefin bild! Du börjar bli så stor Valle!

http://ettlitetkatteri.bloggagratis.se

 
Timmy

Timmy

18 februari 2009 11:17

Att var utan Matte är inge roligt, det blir liksom inte samma sak med dom andra...

Tassar Timmy

http://varan-varld.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Valle Vagabond - 18 juli 2010 20:45

Ooops. Glömmer av mina obligations ... Har visst inte rapporterat något på bloggen sedan midsommar ... Sorry kompisar!   Här i Valleland är det mycket utomhustillvaro i juli. Jag sitter inte inne med tassarna på tangentbordet särskilt ofta, men l...

Av Valle Vagabond - 29 juni 2010 22:24

Nu var det längesedan jag var härinne på min egen blogg och nosade. Har haft fullt upp med annat. Gäster nämligen! M:s barnbarn från Småland.        De gillar hundar. Och de gillar mig! Jag har fått klappar och midsommarkrans runt halsen och ...

Av Valle Vagabond - 17 juni 2010 22:24

Det händer mycket nu i Valleland. Hit kommer en snickare var och varannan dag och bygger altan och lite annat i trädgården. Jag ligger på min bro och bevakar att det går rätt till och att han jobbar bra! Snyggt ska det ju bli. Och det blir det ocks...

Av Valle Vagabond - 10 juni 2010 16:45


Jag har en favoritplats numera. På bron. Här älskar jag att vara. Här kan jag sova, vila och spana in alla som går förbi Vallehuset. Min M. brukar ha dörren öppen så att hon hör mig inifrån. Som idag, när hon ligger sjuk. Då hör hon hur det ra...

Av Valle Vagabond - 8 juni 2010 16:30

Vanligtvis går vi LÅNGA promenader, M. och jag. Antingen i skogen eller på byavägarna. Nu är det bra om  hon har med sig vattenflaska med skål till mig också, för det är rätt så varmt ...        Och man kan bli törstig efter att ha passerat kor...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards